17 Nisan 1940, 83 yıl önce Köy Enstitüleri kuruldu. En güzel eğitim yapan okullardı. Kapatılmasaydı eğitim üst seviyede olurdu. 🕊️🇹🇷
17 Nisan Köy Enstitüleri Kuruluş Yıldönümü
·2 alıntı·
1.755 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Demokrat Parti ve cahil halkın üstün gayretleri sonucu maalesef bu ülkenin can damarı Köy Enstitüleri kapandı. Çünkü açık kalması ve çoğalması elit vatandaş yetiştirmesi sebebiyle, ülkenin gelişmesinde anahtar niteliği taşıması sebebiyle ne ABD'nin ne de İngiliz köpeklerin işine geliyordu.