Tabii ki gündüz başlayıp akşamında bitirdiğim, su gibi akıp giden, hüzünlere boğan
harika bir Melisa Kesmez kitabıydı. Çıktığı zamandan beri aklımdaydı ve hemen okuyup bitirmek istememiştim. Artık zamanıydı ve tanıdık gelen samimi bir kitap okumak o kadar iyi geldi ki.
Umarım daha çok hikayesi gelir. İçten tavsiye ediyorum.