"Çiçekler hiçbir şeyin kalıcı olmadığını öğretir bize; ne güzellikleri kalıcıdır ne de solgunlukları. Çünkü sonradan yeni tohumlar verirler. Mutluyken de üzgünken de hatırla bunu. Her şey geçip gider, yaşar, ölür ve yeniden doğar."
Sayfa 28·Kitabı okudu
İnsan ve Hayat
·1 alıntı·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.