Demet
@Demet_Y
Takip Et
"Çiçekler hiçbir şeyin kalıcı olmadığını öğretir bize; ne güzellikleri kalıcıdır ne de solgunlukları. Çünkü sonradan yeni tohumlar verirler. Mutluyken de üzgünken de hatırla bunu. Her şey geçip gider, yaşar, ölür ve yeniden doğar."
Sayfa 28
·
Kitabı okudu
İnsan ve Hayat
Casus
Paulo Coelho
5 beğeni
·
1 alıntı
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap