·202 syf.····Okunma: 19 Nisan 2023 00:38 Mükemmel bir eser, karakterin asla yapamayacağını düşündüğünüz her eylemi fazlası ile yapması okuyucuya ayrı bir haz veriyor. Gidişatta kaybolan karakterlere aşırı üzülmeme ve 'gerek var mıydı gerçekten' diye düşünmeme rağmen sonlara doğru karakterin kaybettiği her kişinin aslında ona nasıl tecrübe olduğunu çok iyi anlıyorsunuz. Tek olumsuz düşüncem ortalarda yaklaşık 5-10 sayfa ben şuan ne okuyorum diye duraksamamdır, bu da hızlı okumamdan kaynaklıdır muhtemelen. Fakat sonrasında gerçekleşen şok edici olaylar ile tamam işte bunu okuyorum diyip kendimi düzelttim:) Son olarak umarım hayatta herkesin karşısına yıldızlara bakan, rüzgârı koklayan ve huzurla yağmuru bekleyip hayattan zevk almayı bilen bir Clarisse çıkar..