Tek kelimeyle muazzamdı. Anne'imizi göremedik ancak çocuklarının büyümelerini izlemek ve yeni arkadaşlarıyla olan maceralarına tanık olmak harikaydı. Serinin son kitabını(?) okuyacağım için hem çok sevinçli hem de hüzün doluyum. Yeşilin Kızı Anne 7L. M. Montgomery