Agatha criste nin okuduğum ilk kitabıydı doğru tercih yaptığımı düşünüyorum.. olayda Türklerin ve İstanbul’un adının geçmesi çok güzel.. olay kurgusu çok güzeldi her seferinde ters köşe olmak gerilimi sonuna kadar hissetmek güzeldi bir çırpıda okunabilecek bir roman.. elinizden bırakmak istemeyeceksiniz