Mizahı karakterleri ve bakış açısıyla kitap sizi içine çekiyor ve kahkahalarınızı tutamıyorsunuz ancak ikinci kısma geçerken yazarın hikayesini okuyarak gerçekler yüzünüze çarpıyor ve ikinci kısma geçemiyorsunuz bile,sadece bir sayfalık bi biyografi size hayatın acımazılığını tekrar hatırlatıyor.