·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Nisan 2023 18:03 Kitabı ilk yayımlandığı yıl okumuştum sanırım 2017'de. Neyse tarih teferruat, ikincisini okuyacaktım onu yeni aldım çünkü. Dedim Ramazan kuzenim okuyacaktı ben de onunla birden başlayayım; çok oldu hem dedim ve sonuç olarak bu kitabı ikinci kez okudum. Bunu anlatmak isteyişimin sebebi şudur ki: küçük prens ve martı'dan sonraki üçüncü kitabımdı bu ikinciye okuduğum. Ve evet hiç sıkılmadım okurken.. Bazı kitaplar kesinlikle birden fazla okunabilir ve her defasında insana yeni bir şey öğretebilir, her defasında yeni bir şey fark edebilir, görebilirsin okurken. Böyle kitapların varlığı da bi ayrı güzel. Okundukça güzelleşen kitaplar. Sayınız çok olsun canımlar.