Ne halin varsa gör :))
... Neymiş efendim geçmişi değiştiremezmişim önüme bakacakmışım.. Ben bilmiyor muyum geçmişi değiştiremeyeceğimi.. Konu o mu sanıyorsun.. Bırak yas tutacam ya.. İnsan gibi yas tutacam.. Acı çekecem.. Neyin kontrolünün peşindesiniz.. Siz mi karar vereceksiniz? .
Edebiyat
··2 alıntı·
87 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.