·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Nisan 2023 03:42 Çok şeker bir hikayeydi.bayildim.kovboyumuzun kızımızın duygularını sırf arada başkaları var diye saygı duymaları sonunda da olsun kavuşmaları çok tatlıydı.kate iyi kalpli melek sıra sende logan eminim seni çok mutlu edecek 2.kitaba geçiyorum