·174 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Nisan 2023 19:22 Bir çok duyguyu bir arada yaşadığım bir kitap oldu. İlk başlarda ne Rakım Efendiyi ne de Felatun Beyi sevdim. Canan ve dadı dışında sevdiğim karakter yoktu açıkçası. Kitapta ilerledikçe diğer karakterleri de sevmeye başladım. Sevdim de. Rakım Efendinin Canan'a olan sevgisi de çok güzeldi. Kitabın sonu da çok güzel bitti. Her şey tatlıya bağlandı diyebilirim gibi. Tavsiye ediyorum. Kesinlikle okumalısınız.