Elif

@elozkan
Huzurun tanımı✨Deniz ve kitap..🌊 Molière
··3 alıntı·
6,2bin Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yaa, Deniz bize çok uzakta, göl olsa olur mu acaba? ☺️ Sözgelimi şu ki; tattığım en güzel ambiyanslardan biridir. Keyifli okumalar. 🙏🏻🖐🏼
Elif
Gönderi Sahibi
Tabii olur..✨Teşekkür ederim.💐
Elif 🙏🏻🙏🏻
Huzurun tanımı sanırım CİMRİ olmak 🙈keyifli okumalar
Elif
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim.💐☺️
Elif ☺️🙏
Eveet bence de :) her ne kadar son zamanlarda bozkırın içinde okusam da. Canlı izleme fırsatı bulamadım çok sevdiğim oyunu ama Harpagon tiradının canlandırılmasında favorim olan iki videoyu paylaşmak istedim:) 2-)youtu.be/1QC_qazv9gk(okurken ben de böyle hayal etmiştim 😃) 1-)youtu.be/RNC758HEtRA
Elif
Gönderi Sahibi
Paylaşım için teşekkürler.💫💐
Elif rica ederim,keyifli okumalar :)
Elif
Gönderi Sahibi
Hilâl teşekkür ederim.🎈✨
Yaşadığın şehirde deniz olmaması🥲🥹🌊🏖️
Elif
Gönderi Sahibi
😢😢