Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 24 Nisan 2023 05:52 Yazarı ilk defa bu kitabını okuyarak tanımış oldum. Dili inanılmaz güzel. Sanki karşınızda bir tanıdığınız oturmuş size anılarını anlatıyormuş gibiydi. Anılar da çok güzeldi. Bay Stevens ın mesleği başuşak olduğu için bu konuda baya bilgileniyoruz. Mesleğine olan tutkusu ve aşkı gerçekten inanılmaz. Babadan devraldığı bu mesleği el üstünde tutuyor. Bayan Kenton da çok tatlı bir kadındı ama bu konuda beklediğim sonuç olmadı. Sonunu daha farklı hayal etmiştim. Bir tek burada üzüldüm. Hatta Bay Stevens gerçekten bu kadar ketum mu yoksa duygularını mı çok iyi bastırıyor bunu ayırt edemedim. Sonuç olarak okuması keyifliydi ve yazarın diğer kitaplarına da mutlaka bakacağım.