Birbirini sevdiğini söyleyen ama kim olduklarını anlamaya çalışmayan insanlar, mutlu olmak adına yola çıkıp birbirlerinden ve kendilerinden uzaklaşan çiftler... Her dönemde elalem ne der korkusuyla yaşanan sonu mutsuz, yarım yamalak duygular... Kararların arkasında duramayıp kim ne der lafına mahpus edilen insancıklar... Bazen merak ediyorum, elalem terörü olmasa insanlar hayatlarında neleri değiştirirlerdi?