“Kalbini açabilene, en iyi öğretmendir hayat.”
Kemal Sayar’ın naif kalemini çok beğeniyorum. Bu okuduğum kaçıncı kitabı oldu sayamadım. Kitapçıya gittiğim zaman gözümün aradığı nadir yazarlardan.
Bu kitabı ise iki bölümden oluşuyor. İlk bölümde insanın toplumsal ilişkileri ve bunlar karşısında hissettiği duygular anlatılıyor. İkinci bölümde ise psikolojik rahatsızlıklar ve bunların tedavi süreçleri anlatılıyor. Yazarın dili oldukça sade ve açık.
Gönül rahatlığıyla Kemal Sayar’ın tüm kitaplarını öneririm.
“Karşımızdaki kişiye sevgi ve saygı göstermek, aslında kendimize duyacağımız sevgi ve saygıyı arttırır.”