·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Nisan 2023 12:39 Kitabın gerçekten akıcı bir dili var. Hiç yormadan okunuyor. Anlatımındaki doğallık ve gündelik sorunları basit cümleler ile aktarabilmesini çok beğendim. Kitabı Melikşah'dan duymuştum. Yüksek Lisans koşuşturmasında bir süredir okumaya istediğim kadar vakit ayıramıyordum ki bu kitap imdadıma yetişti. Bu kitabı kişisel deneyimleri, anlatı tarzı okumayı sevenlerin beğeneceğini düşünüyorum.