Kitabın içinde başından sonuna kadar araya serpiştirilmiş kısa kısa hikayeler var. Hikayelerin konusu tabiki kitapla ilgili ve hikayeler, okuru kitabın içinde tutmaya ve kitabın akıcılığını korumaya yardımcı olmuş.
Kitabın içinde bol bol altı çizilecek yerler bulabilirsiniz.
Ben kitabı beğendim. Bir şeyleri kafaya çok taksanız da takmasanız da okunabilecek güzel bir kitap. Herkese tavsiye ederim :)