Puan vermedi·112 syf.··Beğendi
· büyümek istemiyorum çünkü büyüyünce böyle yetişkinlere dönüşmek ve çocukları dinlemeden anlamadan yargılamak istemiyorum.onları gegrksiz yere ben haklıyım diyip kırmak istemiyorum büyüklerin bana yaşatıktlarını onlara yaşatmak istemiyorum
ve bu kitabı bizi kıran yetişkinlerin okumasını tavsiye ediyorum