Emily- zor zamanlardan geçen tanınmış bir yazar.
Toparlanmak için gittidiği yerde nasıl bir gerçekle karşılaşacağını bilmiyordu ve yaşananlara rağmen gerçek aşkını bulacağınıda.
Emily olsam birisini bu kadar kolay aff ede bilirmiydim?. Geçmişte yaşananlara tepkim ne olurdu?.Her satırda kendi tepkim ne olurdu diye düşünüyordum ve nefesimi kesen bir romandı.
Okudum sonuna vardım, benim için üzücü sondu ama Emily için nasıl devam ettiğini bilemiyorum. Hak etmişmiydi en sonda gerçek aşkıyla böyle sonu?.
Gerçek aşkın yaşanma süresi önemlimiydi? Önemli tarafı gerçek olup olmaması değil mi?