Çok beğendim okurken dahi bitsin bu savaş dedim. Kitabın yazarı tüm kitaplarında olduğu gibi yine kitabı akıcı hiç sıkılmadan okunacak şekilde yazmış. Ben kitap okumaya başladığım da yazarın İncir Kuşları kitabı ile başladım o gün bu gündür kitap okumayı bırakmadım bir nevi yazar bana kitap okumayı aşıladı. Kitaplarını okuduktan sonra 1 hafta hala olayın içinde oluyorum hala etkilenmiş oluyorum