Robinson crusoe geçirdiği bir gemi kazasında ıssız bir adaya düşer orda nasıl hayatta kalınır.yazarin anlatım çok güzel ve açıklayıcı ama biz Türkler için yamyam demesi üzücü ve Robinson crusoe kölesi cuma ismi bizim mübarek günümüzden alınması üzücü.