Genel olarak fantastik kitapları sevmem. Sevdiğim bazı tarzlar dışında.. Mesela sonunda bana yeni bir bakış açısı katacaksa ya da sonuna geldiğimde kattığına ikna olmuşsam harika bir kurgudur benim için. Sayesinde birkaç Tanrı ile tanıştım, birkaç ilginç mitolojik öykü öğrendim; hakkını yemeyeyim. Ama günün sonunda ben biraz realistim sanırım. Özetle Kirke Hanım’ın hikayesi bana hitap etmedi. Yazarın kurgusu ve hayal dünyası çok başarılı olabilir ama ben kitabı bitirmeye “çalışırken” çok motive etmek istedim kendimi. Elim boş döndüm bu yolculuktan.