Psikolog musun be mübarek! Bunlar nasıl gözlemler. Her kitabında duygularımıza nokta atışı yapan bir yazar.Ben olağanüstü gecemi çocukken yaşadım ve kitabın son cümlesiyle de bitiriyorum.. "Bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar."