Puan vermedi·318 syf.····Okunma: 27 Nisan 2023 22:02 Yaşar Kemal okumayı seviyorum. Her kitabında her konuyu çok güzel anlatıyor. Bu üçlemenin ilk kitabında mübadelenin getirdiği sıkıntıları Yunan halk üzerinden çok güzel bir şekilde anlatıyor. İnsanın gerçekten değerli komşularının olduğunu veya bazı komşularınızın sırf sizin mallarınız için değer verdiğini yurdunu terk etmek zorunda kalan insanların nasıl zorluklar yaşadığını Yunan olanların bile Yunanistan'a gidince nasıl ezildiğini sürükleyici bir şekilde anlatıyor. Tabii her Yaşar Kemal kitabında var olan siyasi bozulmaların ahlaki yoksunlukları Bu kitapta da görebiliyoruz.