Scott Sigler, Uyanış.
6/10
·475 syf.··
2023 4. kitabı
Distopya okumayı seven biri olarak bu kitaba büyük bir heyecanla başladım. Aslında konusu bakımından sevdiğim bir kitap oldu fakat karakter diyaloglarına çok az yer verilmesi beni biraz üzdü. Anlatımı çok sadeydi, okurken hiç zorlanmadım. Biraz ucundan "The 100" havası aldım diyebilirim. Kapağı kapalı bir tabutun içinde uyanan Em, kendisi hakkında hiçbir şey hatırlamamaktadır. Tabuttan çıkmayı başardığında ise odada başka tabutlar olduğunu da görür. O tabutların içinden başka gençler de çıkar. Roman bu şekilde ilerliyor... Em kesinlikle lider ruhlu bir karakter fakat belli başlı tavırlarından rahatsız olduğumu söylemeliyim. Bunun dışında en sevdiğim karakter Bishop oldu bu kitapta. Yeni doğan bir çocuk gibi, masum, haylaz bir ön izlenim oluşturdu. The 100, Labirent tarzı serileri seviyorsanız bu kitap tam size göre, şans vermenizi hak eden bir başlangıç kitabı olmuş. Hoş kalın, kitapla kalın.
Edebiyat
UyanışScott Sigler · GO! Kitap · 20171,305 okunma
·
124 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.