·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Nisan 2023 23:33 Okurken yazarın iç dünyasına ve karakter seçimlerine hayran kalmamak elde değil, sizi kitabın içine alıyor, olayın içine sokuyor, cinayetler döngüsünün içinde bir güzel gezdiriyor ve bir bakıyorsunuz kitap bitmiş. Yazarı okumayanlar varsa mutlaka bir şans vermeleri gerektiğini düşünüyorum.