İkinci kitabı da okudum bitti, doğruyu söylemem gerekirse bende beraberinde bittim. İlk iki yüz bölüm sırıtarak okuduğum kitabı, ger kalan bölümlerini ağlayarak, sızlanarak, delirerek okudum. Spoiler vermek istemem, bu yüzden üstün körü bile anlatmayacağım ama gerçekten benim gibi spoiler yemeden okuduysanız çok üzüleceğiniz, "Lan napıyor bunlar?!" diyeceğiniz bir devam kitabıydı. Üçüncü kitapta neler olacak merak içindeyim. Keyifli okumalar Hümeyra