Abii yaa 🥺
Yazıda kendimi buldum. Aynı şekilde şiir konusu dönüyordu sınıfta bende çok seviyorum demiştim. Hoca da sormuştu hangisini diye. Bende "ağlasam sesimi duyar mısınız mısralarımda" dedim 😔 ve kendisi de "dokunabilir misiniz gözyaşlarıma ellerinizle" diye devam ettirdi. Sanırım ilk defa birisi okumaya başladığım şiiri devam ettirdi...