Herkese Merhaba:
Şu aralar ergenlikle ilgili okuduğum ikinci kitap ilki Erken Kaybedenler buydu. Başta soyliyim ikisini de tavsiye ederim
Kitaba gelirsek Gelişim kitabı,baya donanımlı yazılmış
Ergenlikten bahsederken onunla ilgili yazılmış kitap ve yazarlardan da bahsediyor baya bilgi edindiğimi söyleyebilirim
Çok kalın bir kitap değil anlatımıyla zaten kalın olsa da okunacak bir kitap
Okuyacaklara keyifli okumalar dilerim
Alıntılar:
Ergenlik döneminde bedende oluşan ani ve kökten değişim ve bu değişimin ergenin ilişkiler dünyasındaki yankıları "Ben kimim"sorusunu elbette gündeme getirecektir.Bu sorunun yanıtı birey olmanın tarifidir .Bu tarif ancak kendine bir geçmiş oluşturmakla verilebilir
Ergen ne çocuk ne de erişkindir.
İnsan özgürleştikçe yalnızlaşır.