"Eğer insanlar,dedi.Ahirete imanla gelmenin nasıl bir mutluluk ve huzur verdiğini bilselerdi,dünyadayken bir saniyelerini bile boşa harcamayıp Allah'a tövbe ile geçirirler,iyi bir kul olmak için yarışırlardı."
İsyan ve inkar seviyesinde,ataist bir gencin cehalet ve yanlışlar içindeyken rabbini bulması hakikate ulaşması çok güzel bir şekilde kaleme alınmış... Özellikle gençlerin okuması gerektiğini düşündüğüm bir kitap...
Kul rabbine bir adım yönelince ,o yüzlerce adımla cevap veriyor ve kitap bize tekrardan bunu hatırlatıyor...