Yazarın bu bizim hikayemiz adlı kitabını da okudum onu çok beğendim o yüzden bunu da okumak istedim.Ama kitap beni çok içine alamadı ve biraz tahmin edilebilirliği fazlaydı yine de kötüydü diyemem.Yazarın anlatımı sade ama betimlemeleri biraz uzattığını düşünüyorum.Okurken sizi yormayan bir kitap.