YAŞAMAYI SEVMEK...
Bir Paulo coelho klasiği.
Paulo kendine has bulduğum anlatım tarzı ile çok beğendiğim bir yazardır.
Buradaki hikayeyi aslında bütün hayattan bezmiş insanlara uyarlayabiliriz.
Kitabı okuduğunuzda ne demek istediğim daha iyi anlaşılacaktır.
YAŞAMAYI SEVMEMİZ, UĞRUNA YAŞAYACAK BİR ŞEYLER BULMAMIZ LAZIM...