Kitap aslında oldukça güzel. Konusu sadece araya giren anılar ile biraz havada kalmış gibi geliyor. Bazı yerlerde ise anılar hikayeye çok bağlanamamış fakat genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim. Bir o kadar geniş açılı ve renkli bir anlatımı var. Geniş açılından kastım, betimlemeleri. Betimleme yoğunluğu içinde harmanlanmış, söte edilmiş bir kitap. Arada geçmişe götürüp, Tarihsel karakterlere değinmesi ve bunu romanın baş karakterleri ile yapması ise güzel bir detay olmuş. Okumaktan en çok zevk aldığım kısımlar oralar diyebilirim. Sonunda ise hikayenin tamamının konusu için kısa bir bağlantı bıraktığını düşünüyorum fakat genel olarak güzel olduğunu söyleyebilirim. Canınız çerezlik bir kitap çektiğinde bir günde rahatça film tadında okuyabileceğiniz bir kitap!! Elia ile YolculukZülfü Livaneli