·232 syf.····Okunma: 30 Nisan 2023 22:57 Yazarın dili gayet güzel,
sıkılmadım da diyebilirim. belki sonlara doğru bir tık..
ben de kahraman gibi geçmişteki bazı anılarıma gittim, kendimi; çok güzel şekilde anlatan ama konuya, ya anlamadığın ya da ilgini çekmediğin için odaklanamadığın bi çay bahçesi sohbetinde gibi hissettim.