Başta 744 sayfa görünce biraz çekindim. Uzun kitapların konularını sıkıcı bir şekilde uzatıyorlar. Su anda 300 sayfa okudum ve harika gidiyor. Hiç sıkılmadım aşırı sürükleyici. Tabi sonu tahmin edilebilen bir kitap ama ben seviyorum. Yazarın ilk defa kitabını okuyorum ve anlatımını çok beğendim. Sesli güldüğüm yerler de var. Gözümün dolduğu yerlerde. 600 sayfayı geçtim ve hala son sürat gidiyor hiç atlayarak okumadığım bir kitap.kesinlikle okunmalı Sözde NişanlıNurcan Balkanlı