·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mayıs 2023 01:46 Bu Ethem Emin NEMUTLU'nun okuduğum ikinci kitabı idi. İlk okuduğumda az bir giriş yapıp bırakmıştım. Bugün tamamen okudum yarına veya sonraya bırakmak istemedim. Zaten istesem de bırakamazdım. Kitap hakkında ise şunu söylemek isterim; okurken istemsizce gözlerimden yaşların aktığını gördüm. Ve size şunu söylemek isterim. Nefret sevgiyi, iyiliği yenemez.