Dünyasızlar kitap o kadar güzel ki öğretmen arkadaşım "bakabilir miyim" diye eline alıp teneffüslerde okuyup en sonunda da "ben de kalsın bitirip getireyim" dedi 😅😅
·1 alıntı·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.