nuvis
@nuvis · 3yıl
Takip Et
Dünyasızlar
kitap o kadar güzel ki öğretmen arkadaşım "bakabilir miyim" diye eline alıp teneffüslerde okuyup en sonunda da "ben de kalsın bitirip getireyim" dedi 😅😅
2 beğeni
·
1 alıntı
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap