Kitabı okurken kendimle ilgili bir şeyler buldum ve bayağı sürükleyici ilerledi ama ne yazık ki sonuna doğru yaşanan şeyleri kabullenemiyorum. Belki de o zamanlar için normal karşılanan şeyler olsa da, (isterse taş devrinde yaşanmış olsun) kabul etmiyorum.