·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Nisan 2023 00:00 Benim gerçekten çok beğenerek okuduğum bir kitap oldu. Fazlasıyla altını çizdim ve alıntılar yaptım. İnançlı bir şekilde tanrı eleştirisi yapılması gerçekten çok hoşuma gitti. Kitap karakterlerinin kutsal kitaplarda yer alan kişiler olması da okuma hazzımı daha üst bir seviyeye taşıdı. Yazarın pek çok kitabını okumuş olmama rağmen gönül rahatlığı ile en çok hoşuma giden kitabının bu olduğunu belirtebilirim...