Altıncı Koğuş Kitabı beğendim. Gerçek acıları görmeden "mutluluk içimizde" felsefesini benimsememeliyiz belki de. "Acı dışarıdaki değil içindekilerdir" düşüncesine katılırken hikayenin sonunda bu fikirden baya uzaklaşmış, bu gibi acı,mutluluk,hayat gibi mevzulara farklı bir açıdan bakıyordum. Kitap kesinlikle sorgulatıyor. Popüler bir kitap olması haklıymış. Kesinlikle okunmalı