Vincent Van Gogh'un duygularını anlatan müthiş bir kitap. Kardeşine yazdığı mektupları okurken iç dünyasına çekilmemek elde değil.
Kendisini yakından tanımak isterseniz eğer okumanız gereken ilk kitap bu bence. Çünkü yüreğinden geçenleri çok güzel kaleme dökmüş. Hayata bakış açısını anlatmak için mükemmel bir pencere açmış bizlere.
Tablolarını yaparken onu izlemek gibi mektupları okumak, çizerken veya boyarken yazmış kardeşine hep.
Kendisi zaten sevdiğim bir sanatçı olduğundan çok severek ve keyif alarak okudum.