Işıltı
Sizin de kitap okuyan insan görünce, gözleriniz ışıldıyor mu?
1000Kitap
·5 alıntı·
5bin Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Daha dün başıma geldi. Araç içerisinde oturmuş, bekleme hâlinde zamanı değerlendiriyordum. İkindi serinliğini açık camlardan, seçimlerin ülke geleceğine etkisini düşüncelerimden hissederken kitaba dalmışım. Aracın yanında duran bir amca: "Sen Türkiye Cumhuriyeti'nde kitap okumanın yasak olduğunu bilmiyor musun?" Dedi. O sırada ışık görmüş kedi misali dalgınlığa yakalanan zihnimde saniyelik gerçekleşen düşünceler: (lan acaba 1984 kitabını mı ima ediyor? Yoksa Fahrenheit 451 mi demek istedi? ... Neden tam isim kullanarak Türkiye Cumhuriyeti dedi? bunun altında ne gizliyor..? Manyak mıdır nedir?) 1-2 saniye salak salak baktıktan sonra: "Sen biliyor musun?" Dedim. Güldü. (o sırada beynim: @₺!₺&) "Kötü örnek oluyorsun yapma" dedi. "Ne mutlu bana keşke daha çok örnek olabilseydim" dedim. Geçti ve gitti... Amcanın gözleri ışıldıyor muydu bilmiyorum ancak ben ne ara bu kadar ön yargılı düşüncelere sahip olduğumu, çok basit, samimiyetle sorulan soruların altında dahi bir kötülük aradığımı, bizleri bu kadar kutuplaştıran siyasetin geleceğini ve geçmişini... Böyle bir anı.
Şeyma R.GZN...
Gönderi Sahibi
Öyle mutlu oldum ki, kitap okuduğuna, okurken benim gibi bir manyağın varlığını öğrendiğime, bunu anlatış şekline ve bunu benimle paylaşmana. Kitaplar üzerindeki hakiminyetin ayri bir mutluluk sebebi, elbette böyle düşünüyor olman normal, büyüklerimiz dahil herkes kendi zehrini kusarak iletişim kuruyor. Sosyal medya zaten olmuş bataklık. Ben kendi davranış ve dusuncelerimde hata bulduğum zaman bunu değiştirmek benim açımdan çok daha kolay oluyor. Biliyorsun değişim içten parlar. Teşekkür ederim nitelikli, kaliteli yorumun ve katkın için 😇💐
Tabi ki hayır
Şeyma R.GZN...
Gönderi Sahibi
Senin gözlerin değilde arkanda sakladığın Orak ışıldıyor genelde :) Ercaaann 🙃🙃🙃
Bon appétit ma chéri
Şeyma R.GZN...
Gönderi Sahibi
Merci beaucoup, mon bella 🥰
Evet 😳
Şeyma R.GZN...
Gönderi Sahibi
Harikasınız, bir sürü insanla aynı duyguyu paylaşıyor olmak muhteşem 😇