Öyle mutlu oldum ki, kitap okuduğuna, okurken benim gibi bir manyağın varlığını öğrendiğime, bunu anlatış şekline ve bunu benimle paylaşmana. Kitaplar üzerindeki hakiminyetin ayri bir mutluluk sebebi, elbette böyle düşünüyor olman normal, büyüklerimiz dahil herkes kendi zehrini kusarak iletişim kuruyor. Sosyal medya zaten olmuş bataklık. Ben kendi davranış ve dusuncelerimde hata bulduğum zaman bunu değiştirmek benim açımdan çok daha kolay oluyor. Biliyorsun değişim içten parlar. Teşekkür ederim nitelikli, kaliteli yorumun ve katkın için 😇💐