Alırken vakaları nasıl çözümlediğini anlattığını sanmıştım(biraz psikolojiye merakı olan birisiyim) fakat yazar sadece 'Evet bakın hayatta böyle böyle insanlar var ve ben onları iyileştirdim.' der gibi yazmış. Beni hayak kırıklığına uğratmadı diyemem ama ilginç vakalara merakınız varsa okunabilecek bir kitap. Fazla akıcı olduğunu söyleyemem ama utangaç biriyseniz bir oh çekip rahatlamanıza yardımcı olabilir. Yaşadıklarınızın içinden çıkarmıyorsanız size uzanan bir yardım eli bile olabilir hatta:)