Öncelikle bu kitap uzun zamandır wattpad kitaplığımdaydi ama genelde gördüğüm kadari ile fazla psikoloji bozan bir kitap olduğu için okumaya korkuyordum. Ama kitabın çıkışından bir süre önce bir kac bölüm okumaya karar verdim. Ve şunu söyleyebilirim. Ilk kitap efsaneydi. Cidden anlatımı sürükleyici oluşu fazlasıyla hoşuma gitti. Sonu ise.. Sonu cidden beklenmedik şekilde gelişti hatta bir iki sayfa öncesinde mutlu iken son sayfada abartısız agladim. Kitapları biraz yaşayarak okuduğum için de olabilir tabii. Son olarak kesinlikle kan vahşet ve psikolojik rahatsızlığı olan katilleri seviyorsanız okuyabilirsiniz ama lütfen iyiliğiniz icin düzgün psikoloji ile okuyun.