8/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2023 5. kitabı
Kitabı genel olarak beğendim, merak uyandırıcıydı ama 2 eleştirim olcak: 1.çok fazla karakter var ve çoğunun ana konuya katkısı olmayan bir hikayesi var, bu kitabı gereksiz uzun kılmış. 2.polisiyesever bir okur olduğum için suç ögeleri yetersiz geldi. Okumazsanız bi şey kaybetmezsiniz, vav bi kitap değil.
1000k
Melek KoleksiyoncusuCamilla Läckberg · Doğan Kitap · 2021122 okunma
·
132 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sanırım yazarın tarzı bu çok fazla karakter kullanmak hemen hemen tüm kitaplar oyle