Çok çok güzel ve etkileyici bir yaşamı tarihin derinliklerinde adeta kaybolarak çok büyük bir keyifle okudum. Osman Hamdy beyin ve babasının vataseverliklerine resmen şahit oldum. Bir sanatçı, bir büyük karakter, hayata ve topluma neler kazandırır, görüyoruz. Bu arada 1875 lere geri dönmüşüz aynı sıkıntı ve dertleri okudum üzüldüm.
İyi okumalar.