·432 syf.····Okunma: 10 Mayıs 2023 08:47 “Bu hastalık öyle güzel bir ateşti ki ; onsuz geçecek bir ömür artığından ne saadet umulurdu?”
Nazmi Bey’in aşk tanımı.
Çalıkuşu ile ciddi boyutta yarışacak nitelikte bir eser.
Reşat Nuri’nin yalın dili, diyalogların güzelliği, ruh tahlillerinin başarısı… Kesinlikle şans verilmeli.Okuduğum süre boyunca Nazmi ve Jülide’yi düşündüm durdum.Kitap bitsin istemedim.
Dram üst seviyede. E dram severiz :)