Puan vermedi·633 syf.····Okunma: 30 Eylül 2021 00:00 Dizisini izlediğim zaman çok etkileyiciydi , kitabını okumak daha da etkileyici bir anlatıma sahip . 19. yüzyıl sokaklarında geçen, dönemin karanlık ve puslu havasını her detayında hissettiğiniz bir roman. Acımasızlığı, yetersiz olmayı, insan iken insan muamelesi görmemeyi, kadının adı yok dönemlerini, masumiyetin ayaklar altında çiğnendiğini ve suçun cezasını bulurken süregeldiği o zorlu nerede ise imkansıza dönüşen mücadelesini...