·528 syf.····Okunma: 10 Mayıs 2023 18:21 Merhabalar
Bugün size çok severek okuduğum Pazarlıkçı serisinin veda kitabı olan Karanlık Harmoni'nin yorumuyla geldim. Des'i ne kadar çok sevdiğimi diğer kitap yorumlarımdan belki hatırlıyorsunuz ama bu kitapta daha bir başkaydı ya..Calie ye duyduğu aşk, sadakat şehvet çok başka güzeldi bu kitapta anlayacağınız..Adam romantiklik evresini arşa kadar yükseltti yani (spoi olmasın diye yazamıyorum o evreleri) ve kitap sayfaları bu ikilinin arasindaki çekim yüzünden alev alıyordu resmen..Callie nin ise ilk kitaptan bu yana adım adım güçlenmesi sonunda ise olması gerektiği gibi bir kraliçeye dönüşmesini okumak inanılmaz keyifliydi. Serinin olay örgüsündeki sırların bu kitapta yavaş yavaş ortaya çıkıp neticeye bağlanması ve yazarın her bir gizeme getirdiği açıklama yerindeydi, kitabın son sayfasını çevirdiğinizde aklınıza takılan bir soru işareti kalmıyor anlayacağınız. Finalde ise Des'in yaptığı son pazarlık beni şaşırtırken Calie'nin kaderinde olan büyük karşılaşması biraz hayal kırıklığına uğrattı zira ben biraz daha epik bir karşılaşma bekliyordum..( yarım puanı buradan gitti anlayacağınız )
Netice olarak Callie ve Des şahane karekterlerdi romantizm ön planda sayfalar alev alsın ama azda fantastik olsun diyorsanız bu seri size göredir diyorum zira ben sevdim bayıla bayıla da okudum
Kitap dolu bir ömür geçirmeniz dileğiyle görüşmek üzere