·160 syf.····Okunma: 11 Mayıs 2023 23:58 Musa'nın sokak insanlığı dramı aşırı sahte geldi bana. Sanki yıllardır sokaktaymış gibi.Sonlara doğru beynim bazı şeyleri çözemedi aynı zamanda da çözdü.Aslında verilen mesajlar fena değildi.Bana eğer kimse bizi etkilemeseydi ve sokakta doğsaydık acaba nasıl birisi oluruz sorusunu düşündürttü.Uzun zamandır akıcı bir kitap okumamıştım iyi oldu.Şahsen aşırı tavsiye etmem ama okunabilir mi evet.Farklı bir bakış açısı katar mı evet.Mine Söğüt'ün diğer kitaplarını da yakın zamanda okumaya itti beni bu kitap.